TMC 2
THINK: MoSCoW Analyse met Sprint Planning (18 November)¶
Toen het project begon zijn wij gelijk begonnen met het labelen van de issues en hoe belangrijk ze zijn. De belangrijkste issues die wij niet missen kunnen hebben de “Must” tag gekregen. Zie voorbeeld hieronder:
.
Features die erin moeten en soms zelfs onmisbaar zijn. Maar niet in eerste instantie hebben wij de tag “Should” gegeven. Zie voorbeeld hieronder:
Features die een goeie toevoeging zouden zijn en wij extra tijd overhebben, hebben de tag “Could” gekregen. Zie voorbeeld hieronder:
MAKE: Sketches & Paper Prototyping (21 November)¶
Tijdens deze les zijn wij direct bezig gegaan met het level te prototypen. Wij hadden namelijk een idee in ons hoofd van hoe wij het level voor ons zagen, maar wisten niet zo goed of dat ook leuk zou zijn. Na wat extra inspiratie opgedaan te hebben is het eerste gedeelte van het level goed afgerond.
CHECK: Playtest (28 November)¶
Tijdens de playtests hebben 3 personen ons spel getest. Onze feedback ziet u op de plaatjes onder ieder zijn naam. De gekregen feedback hebben wij naar gekeken en de aanpassingen aan het project toegevoegd.
Rob¶
Bart de Boer¶
Layton¶