TMC 1
- THINK:
hoe ging de Inspiratie Analyse?
Wij zaten te brainstormen en kwamen op het idee van Avatar (air bending etc.). Dit vonden wij een leuk idee en hebben daar de game omheen bedacht.
Welke games hebben jullie geanalyseerd, en waarop hebben jullie deze geanalyseerd?
Celeste, wij vonden de mechanics en visuals zo leuk. Dus toen besloten die stijl proberen aan te houden
Welke moodboards kwamen eruit, en wat hebben jullie voor feedback gekregen?
Gedeelde moodboard
Welke ideeën voor Core Mechanics leverde dat op?
Element bending (lucht, water, vuur, aarde) en daarmee puzzels oplossen.
- MAKE:
hoe ging het werken met de Formal Elements?
Goed, formulier gebruikt en in presentatie form gemaakt.
Wat was lastig?
Nee, was goed te doen aangezien wij ons idee al duidelijk hadden.
Begrepen jullie alles?
Ja, alles was duidelijk. En toen wij iets niet begrepen hebben wij hulp gevraagd aan Jantina.
Wat was nuttig?
Zekers, om duidelijker het idee uit te leggen was het zeker handig.
Hoe ging het werken met het Formal Elements Canvas?
Goed, niet echt problemen ermee gehad.
- CHECK:
hoe ging de Concept Pitch?
Goed, idee was duidelijk en waren vrijwel geen onduidelijkheden.
Hoe hebben jullie deze voorbereid?
Powerpoint presentatie gemaakt en doorgenomen samen. Van tevoren hebben wij de slides verdeeld met hoe wij het gingen vertellen.
Hoe ging de presentatie?
De presentatie ging goed, We waren blij hoe het was gegaan. Het was duidelijk.
Welke feedback hebben jullie gekregen?
De enige feedback die wij gekregen hadden was dat wij visual sheets nog even moesten maken om het concept duidelijker uit te leggen.
Wat gaan jullie hier mee doen?
Visual sheets maken om het concept duidelijker uit te leggen en class diagrams maken om code te visualiseren.